Garáž

Do garáže si vybíráme vozy, které jsou pro nás výjimečné a vynikají svým charakterem, stavem či příběhem vývoje. Každé auto má svůj příběh, svou hodnotu. Rádi si vybíráme klasiky mezi youngtimery, které spojuje vkusné a precizní zpracování  s jednoduchou, ale účinnou a elegantní technikou. 
 
Jsme zastánci kultury, že auta mají jezdit a v naší garáži tomu není jinak. Všechny naše vozy jsou na značkách a vyjíždějí pravidelně na silnici.  
O to víc nás baví, že všechny vozy mají investiční potenciál a těší se patřičnému růstu své hodnoty.  

Porsche 964 Carrera 2

BMW E46 M3 Coupe

Porsche 997 GTS Carrera 2

Ducati Sport 1000

Porsche 964 Carrera 2

Model 964 je na světě od roku 1989, a svojí karosérií udržuje prvenství v klasických křivkách Porsche, tak jak si jej všichni pamatujeme z dětství.  Vůz s typickým charisma plochého šestiválce vzduchem chlazený se těší stále větší popularitě a je vyhledávaným kusem pro investiční garáže.  

BMW E46 M3 Coupe 

Modelová řada E46 M3 v podání vrcholové motorizace řadového šestiválce o výkonu 343k ​se pyšnila především poměrem výkonu na litr objemu motoru. Etalon mezi řadovými V6 byl i důvodem, proč fabrika v Porsche odpověděla prvním modelem 911 996 GT3, kde se dostihla nejen meta výkonu, ale rovněž velmi významný parametr hmotnosti. 

Kupé z dílny BMW je špičkový vůz na svou dobu, jehož analogové a ruční zpracování ve výrobě je posledním pravým BMW, který právem zastává jedno z nejvyšších míst na poli třídy Youngtimerů.

Více ceněný je model s manuální převodovkou. Náš exemplář je rovněž vybaven sportovním výfukem Supersprint a podvozkem Oehlins, který posouvá hranice řízení proti sériovému vozu.  

Porsche 997 GTS carrera 2

Řada 997 byla poslední formou „analogového“ porsche. Model GTS je civilizovaná forma etalonu GT3. proti klasické 911ce se vyznačuje vyšším objemem motoru a vyšším výkonem. Má rozšířenou zadní nápravu a náhon pouze na zadní kola. Celý podvozek je snížen o 20 mm a pyšní se celým sportovním výfukem s řízenými klapkami. Kovaná kola jsou vybavena centrálními maticemi.  

Náš kousek je samozřejmě s manuální převodovkou, chrono paketem a lakovanými sedačkami, které jsou raritním detailem specifikace vozu. Čalounění vč. sportovního volantu je provedeno v kůži Alcantara.  

Ducati sport 1000

Máme i slabost pro hezké motocykly, jak sportovní tak klasické. Každý má zalíbení v jiných křivkách, nám se líbí italky. Proto v naší sbírce nechybí ani tento klasický vzduchem chlazený dvouventil, který se pyšní svojí jednouchostí provedení. S trochou úprav, které si tento motocykl zaslouží se motocykl velmi hezky vede a chová na kvalitních okreskách.

Motocykl má sportovní vačky, lepší brzdy a komplet podvozek Oehlins. Nesmí chybět ani kompletní výfuk 2:1 od Termignoni s naprogramovanou ECU. Součástí úprav byla i TSS antihoping spojka s hlubokým spojkovým košem, typickým pro závody superbiků a také lehčí setrvačník, který dodává dynamice a skvělou reakci na plyn. Doplňky od Ducabike v podobě stupačkového setu a kvalitní komponenty NCR z dílny mistra Pogipolliniho nesmí logicky chybět.