Do garáže si vybíráme vozy, které jsou pro nás výjimečné a vynikají svým charakterem, stavem či příběhem vývoje. Každé auto má svůj příběh, svou hodnotu. Rádi si vybíráme klasiky mezi youngtimery, které spojuje vkusné a precizní zpracování s jednoduchou, ale účinnou a elegantní technikou. Jsme zastánci kultury, že auta mají jezdit a v naší garáži tomu není jinak. Všechny naše vozy jsou na značkách a vyjíždějí pravidelně na silnici. O to víc nás baví, že všechny vozy mají investiční potenciál a těší se patřičnému růstu své hodnoty.
Porsche 964 Carrera 2
BMW E46 M3 Coupe
Porsche 997 GTS Carrera 2
Ducati Sport 1000
Model 964 je na světě od roku 1989, a svojí karosérií udržuje prvenství v klasických křivkách Porsche, tak jak si jej všichni pamatujeme z dětství. Vůz s typickým charisma plochého šestiválce vzduchem chlazený se těší stále větší popularitě a je vyhledávaným kusem pro investiční garáže.
1991 (model. rok 1992)
Boxer V6, 3.6l
250k
Manuál (5 st.)
154 000 km
Modelová řada E46 M3 v podání vrcholové motorizace řadového šestiválce o výkonu 343k se pyšnila především poměrem výkonu na litr objemu motoru. Etalon mezi řadovými V6 byl i důvodem, proč fabrika v Porsche odpověděla prvním modelem 911 996 GT3, kde se dostihla nejen meta výkonu, ale rovněž velmi významný parametr hmotnosti. Kupé z dílny BMW je špičkový vůz na svou dobu, jehož analogové a ruční zpracování ve výrobě je posledním pravým BMW, který právem zastává jedno z nejvyšších míst na poli třídy Youngtimerů. Více ceněný je model s manuální převodovkou. Náš exemplář je rovněž vybaven sportovním výfukem Supersprint a podvozkem Oehlins, který posouvá hranice řízení proti sériovému vozu.
2001
Řadový V6, 3,2 l
343k
Manuál (6 st.)
89 000 km
Řada 997 byla poslední formou „analogového“ porsche. Model GTS je civilizovaná forma etalonu GT3. proti klasické 911ce se vyznačuje vyšším objemem motoru a vyšším výkonem. Má rozšířenou zadní nápravu a náhon pouze na zadní kola. Celý podvozek je snížen o 20 mm a pyšní se celým sportovním výfukem s řízenými klapkami. Kovaná kola jsou vybavena centrálními maticemi. Náš kousek je samozřejmě s manuální převodovkou, chrono paketem a lakovanými sedačkami, které jsou raritním detailem specifikace vozu. Čalounění vč. sportovního volantu je provedeno v kůži Alcantara.
2011
Boxer V6, 3,8l
408k
41 000 km
Máme i slabost pro hezké motocykly, jak sportovní tak klasické. Každý má zalíbení v jiných křivkách, nám se líbí italky. Proto v naší sbírce nechybí ani tento klasický vzduchem chlazený dvouventil, který se pyšní svojí jednouchostí provedení. S trochou úprav, které si tento motocykl zaslouží se motocykl velmi hezky vede a chová na kvalitních okreskách. Motocykl má sportovní vačky, lepší brzdy a komplet podvozek Oehlins. Nesmí chybět ani kompletní výfuk 2:1 od Termignoni s naprogramovanou ECU. Součástí úprav byla i TSS antihoping spojka s hlubokým spojkovým košem, typickým pro závody superbiků a také lehčí setrvačník, který dodává dynamice a skvělou reakci na plyn. Doplňky od Ducabike v podobě stupačkového setu a kvalitní komponenty NCR z dílny mistra Pogipolliniho nesmí logicky chybět.
2006
1000 cm3
6 000 km
PRODEJNÍ CENA: 15.000 EUR